درباره کرونا دلتا چه میدانید ؟

کرونای دلتا چه علائمی دارد

کرونا دلتا جه علائمی دارد.

با جهش جدید کرونا ( کرونا دلتا ) علائم جدیدی ، این بیماری نشان داده است . که در این جا به انها میپردازیم.

(درباره کرونا دلتا چه میدانید ؟اگرسردرد ،گلو درد، ابریزش بینی دارید شما سرما نخورده اید; شما به کرونا مبتلا شدید.(شروع کرونا دلتا با گلودرد ابریزش بینی است.) سردرد ،گلو درد، ابریزش بینی، تب و مشکلات گوارشی نشانه هایی از بیماری کرونا دلتا است. منطور از علائم گوارشی هم اسهال ، درد معده، حالت تهوع و از دست دادن میل به خوذدن غذا است که بیشتر مبتلایان به کرونای دلتا ان را تجربه میکنند .(درباره کرونا دلتا چه میدانید ؟)

پس از مشاهده هریک از این علائم خود را از دیگران جدا کرده و در اسرع وقت به دکتر مراجعه کرده وتست کرونا بدهید .ودر صورت مثبت شدن تست کرونا به مدت 14 روز خود را قرنطینه کنید.

علائم کرونای دلتا در کودکان

علائم کرونای دلتا در کودکان.درباره کرونا دلتا چه میدانید ؟

دکتر قدیری فوق تخصص عفونی کودکان : سویه جدید بیش از سویه های قبلی کودکان و نوزادان را درگیر میکند و نیاز است والدین مراقبت بیشتری در این زمینه داشته باشند . علائم شایع کرونا دلتا در کودکان شامل علائم سرماخورگی مانند: تب ،گلودرد وابریزش بینی ونیز علائم مشابه مسمویت از جمله دل درد و اسهال واستفراق است . عمده علائم در حال حاضر بصورت علائم گوارشی است و والدین باید هوشیاری بالایی نسبت به شناسایی این علائم داشته باشند.

(درباره کرونا دلتا چه میدانید ؟)

اگر کرونا گرفتیم چیکار باید بکنیم ؟

دمنوش بابونه

سوال رایج این روز های مردم دنیا که چکاری باید انجام بدیم برای بهبود که چند نکته با شما در میان خواهیم گذاست. (درباره کرونا دلتا چه میدانید ؟)

1 استفاده از ویتامین سی (1000واحد در روز)

2نوشیدن مایغات زیاد

3 استراحت کافی

4 استفاده از میوه سبزیجات

5 استفاده از تخم مرغ به عنوان تامین کننده عالی پروتئین بدن .

6 استفاده از ماست های حاوی پروبیوتیک برای تقویت ایمنی و چوارش بدن.

7استفاده از دمنوش بابونه ،نعنا ، گل گاوزبان واب گرم ولیمو.

8 اب گرم ونمک وهیمنطور اب سیب  واب هویج هم برای بهبودی خیلی تاثیر دارد.

9 گوشت کباب شده بوقلمون استفاده کنید ودر حد امکان غذاها ابپز باشند و خوردن سرخکردنی جلوگیری کنید.گوجه کبابی هم در نار غذای خود استفاده کنید.

10در زمان کرونا از غذاهایی که طبع سرد دارند دوری کنید مثل شیر ماست دوغ .

11قرص زینک پلاس هم کمک زیادی به تقویت سیستم ایمنی شما میکنه روزی یکی یا یک روز در میان مصرف شود .

12 اب کندر واناناس تازه برای التهاب ریه و سرفه کمک شایانی میکند.

کرونا لامبدا چیست ؟

3 سوال رایج درباره ویروس کرونا

نکته مهم: یکی از پر اهمیت ترین نکات در پیشرفت خدمات پزشکی یک جامعه، همگام سازی آن با جامعه مدرن امروزی است. این جامعه میگوید:

((دیگر کاغذ بازی در زندگی انسان جایی ندارد و باید خود را با فناوری های الکترونیکی وفق دهد.))

اگر شما یک پزشک هستید، حتما مطب خود را با نرم افزارهای مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک مجهز کرده و یک بار برای همیشه از شر کاغذهای دردسرساز و مدیریت وقتگیر کلینیک و مطب خلاص کنید و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنید

چگونه با موسیقی استرس خود را کاهش بدهیم

اشتراک گذاری این نوشته