تاثیر نمای مناسب در جذب بیمار + نرم افزار مدیریت کلینیک دکتر کلینیک

جذب بیماران جدید با نمای مناسب

نمای ساختمان اغلب یکی از مهمترین جنبه های طراحی یک ساختمان است. برای عموم افرادی که از این فضا استفاده می‌کنند، نمایانگر نه تنها خود ساختمان بلکه شرکت، برند تجاری و نحوه کار و اعتبار آن است. وقتی صحبت از مراقبت های بهداشتی می‌شود، جذب بیماران جدید با نمای مناسب بسیار اهمیت پیدا می‌کند. نمایی جذاب و دلگرم کننده و در عین حال تمیز و حرفه ای.

اولین چیزی که بیمار میبیند

به طور معمول وقتی وارد جایی میشویم از همان ابتدا شروع به قضاوت آنجا یا شرکت واقع در آن میکنیم. با توجه به این که اولین چیزی از یک ساختمان میبینیم نمای آن است. به این معنا، نمایی که هردو ویژگی زیبایی شناسی (یعنی طراحی کلی و سودمندی) را منتقل میکند بسیار مهم و در جذب بیماران جدید موثر است. نمای چشمگیر چیزی فراتر از یک احساس خوب اولیه به جا میگذارد. اغلب این نماها حتی میتوانند به یک اثر طولانی مدت تبدیل شوند.

نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک را بیشتر بشناسید

ایجاد انجمن های مثبت

مطمئنا ساختمانی که دارای نمای تماشایی است، مکان خوبی برای شروع کار است. در واقع شما در حال ایجاد پل ارتباطی بین زیبایی ظاهری و عملکرد مفید و واقعی کلینیک خود هستید. همچنین به طور نامحسوسی ارزش برند خود را پیش بیمار بالا میبرید و باعث جذب بیمار می‌شوید.

چهره ساختمان در جذب بیمار موثر است + نرم افزار مدیریت مطب دکتر کلینیک
چهره ساختمان شما می تواند ارزش مشتری را قبل از اینکه حتی وارد ساختمان شوند ، تعیین کند.

طراحی عناصر کاربردی برای جذب بیمار

تعدادی از اهداف مهم وجود دارد که باید هنگام طراحی نما برای یک مرکز پزشکی مورد توجه قرار گیرد. اولین نکته مهم راحتی بیمار است. ساختمان پزشکی سما باید متناسب با این هدف طراحی شود. زیرا درمان و سلامتی در درجه اول اهمیت هستند.

نور طبیعی و کم صدا نقش مهمی در روند بهبودی دارند. یعنی شما ممکن است نیاز داشته باشید مقدار نور را کم و زیاد کنید و حتی چگونه از عبور صدا جلوگیری کنید.

بیشتر بخوانید: خدمات شگفت انگیز طراحی سایت دکتر کلینیک

زیبایی شناسی نیز از عناصر مهم است. شما چه بیمارستان داشته باشید چه کلینیک یا مطب، بیماران شما این انتظار را دارند در طول ویزیت خود در یک محیط قابل قبول باشند. همین امر برای کارمندان و ارباب رجوع های عادی نیز صدق میکند. با این وجود که مراکز پزشکی اغلب مکان نامطلوبی در ظاهر عموم دارد. البته برای این موضوع نیازی به خرج هزینه های هنگفت نیست.تغییرات کوچک در بافتها و رنگها می‌تواند تا حد زیادی به دنبال ایجاد ظاهری نشاط آورتر و در نتیجه تجربه ای بهتر باشد و بیماران جدید با نمای مناسب به سمت شما جذب شوند.

برای دیدن منبع این مقاله کلیک کنید


نرم افزار مدریت مراکز پزشکی دکتر کلینیکنکته مهم: یکی از پر اهمیت ترین نکات در پیشرفت خدمات پزشکی یک جامعه، همگام سازی آن با جامعه مدرن امروزی است. این جامعه میگوید:

((دیگر کاغذ بازی در زندگی انسان جایی ندارد و باید خود را با فناوری های الکترونیکی وفق دهد.))

اگر شما یک پزشک هستید، حتما مطب خود را با نرم افزارهای مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک مجهز کرده و یک بار برای همیشه از شر کاغذهای دردسرساز و مدیریت وقتگیر کلینیک و مطب خلاص کنید و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنید.


صدا در مراکز پزشکی

دور شدن از کلینیک

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *