دور نشدن بیماران از کلینیک + نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک

دور شدن از کلینیک

روشی که در طراحی داخلی کلینیک خود استفاده می‌کنید، تاثیر بسزایی در برداشت بیماران از برند و کلینیک شما دارد. روش‌ها و گزینه‌های زیادی وجود دارد که بعضی‌ها باعث دور شدن دیگران از کلینیک شما می‌شوند. بعضی دیگر هم با ایجاد حس آرامش و خوب باعث استقبال و ترقی شما می‌شود. ما در این قسمت از مقالات دکتر کلینیک 5 نکته را ذکر و یادآوری کرده ایم که به جذابیت بیشتر کلینیک شما کمک می‌کند. پس در ادامه با ما همراه باشید.نور برای جلوگیری از دور شدن بیماران از کلینیک شما + نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب دکتر کلینیک

بیشتر بخوانید: خدمات شگفت انگیز طراحی سایت دکتر کلینیک

1. روشنایی خوب

درست است که شما، نهایتا به کمی روشنایی مستقیم از بالای صندلی دندانپزشکی یا میز معاینه نیاز داشته باشید. اما نباید در تمام نورپردازی مناسب را در دیگر مکان های کلینیک فراموش کنید و باعث ایجاد حس سرما و تاریکی در خود و دیگران شوید. اگر می‌خواهید فضای آرام و دلپذیری را داشته باشید، سعی کنید از نور فلورسنت خودداری کنید و در عوض از نور خنک استفاده کنید. مطالعات بی‌شماری در زمینه تاثیر نور بر رفتار و عواطف انسان صورت گرفته است و حتما شما نمی‌خواهید به بیماران خود حس اضطراب را القا کنید. به خصوص بعضی‌ها از رفتن به پیش دندانپزشکی یا پزشک عمومی زیاد خوششان نمی‌آید و حس یک فرد عصبی را دارند و تمایل دارند از کلینیک ها دوری کنند.

2. مبلمان راحت و جذب بیمار

اگر شما در کلینیک خود از صندلی های خسته کننده و پلاستیکی استفاده می‌کنید. باعث ایجاد حس منفی در افراد حاضر در کلینیک خود شده‌اید. سعی کنید از نشیمن پلاستیکی یا فلزی در اتاق انتظار خودداری کنید. در عوض صندلی هایی که بالشتک‌های راحت دارند می‌توانند بهترین جایگزین باشند. چراکه خیلی جذاب‌تر از آن صندلی های پلاستیکی هستند. سعی کنید یک میز قهوه یا یک میز در مرکز اتاق اضافه کنید که با دکوراسیون شما هم مطابقت داشته باشد. با اینکار شما بیشتر اتاق انتظار را شبیه اتاق نشیمن می‌کنید که یک حس راحتی را به بیماران القا می‌کند.

نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک را بیشتر بشناسید

مبلمان مناسب کلینیک + طراحی سایت پزشکی با تیم دکتر کلینیک و حفظ بیمار

3. عایق صدا و جلو گیری از دور شدن بیمار از کلینیک شما

سعی کنید از ایجاد سروصدا خودداری کنید یا از تجهیزات عایق صدا استفاده کنید. همانطور که گفتیم اغلب افراد از قرار های ملاقات با پزشک عصبی می‌شوند و حتی بعضی‌ها ترس کامل دارند. برای اینجور افراد صدای یک مته دندانپزشکی که تا راهرو کلینیک هم می‌پیچد، محرک عصبی بدی است. همچینین خیلی از افراد می‌خواهند اطلاعات خصوصی خود را با پزشک به اشتراک بگذارند. بنابراین اصلا خوب نیست که آن‌ها حس کنند کل اتاق انتظار در حال گوش کردن مکالمه وی با پزشک است.

4. هنر، در جذب بیمار

هنر راهی عالی برای افزودن زندگگی و شخصیت به کلینیک شماست. اگر می‌خواهید یک فضای داخلی مدرن ایجاد کنید، رنگ های پرجنب و جوش را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید بیشتر به یک فضای خانه مانند برسید، رنگهای ملایم و ناظر زیبا را انتخاب کنید. حتی می‌توانید بزرگتر از این حرف‌ها فکر کنید و بخواهید یک دیوار را با نقاشی یا الگوهای با معنی پر کنید.هنر در کلینیک و جذب بیمار در کلینیک + نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک

5. فضای سبز

داشتن گل و گیاه یک روش موثر و آسان برای جلوگیری از اضطراب است. همچنین مطالعات نشان می‌دهد گیاهان آپارتمانی روحیه افراد را تقویت می‌کند و میزان استرس را کاهش می‌دهد. بنابراین افزودن مقداری فضای سبز برای بیماران و اعضای پرسنل آرامشبخش خواهد بود و از دور شدن بیماران از کلینیک شما جلوگیری می‌کند. حتی می‌توانید یک دیوار کامل را به گل و گیاه و فضای سبز اختصاص دهید و از نتایجی که روی کلینیک شما می‌گذارند نهایت استفاده را ببرید.

برای دیدن منبع این مقاله کلیک کنید


نرم افزار مدریت مراکز پزشکی دکتر کلینیکنکته مهم: یکی از پر اهمیت ترین نکات در پیشرفت خدمات پزشکی یک جامعه، همگام سازی آن با جامعه مدرن امروزی است. این جامعه میگوید:

((دیگر کاغذ بازی در زندگی انسان جایی ندارد و باید خود را با فناوری های الکترونیکی وفق دهد.))

اگر شما یک پزشک هستید، حتما مطب خود را با نرم افزارهای مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک مجهز کرده و یک بار برای همیشه از شر کاغذهای دردسرساز و مدیریت وقتگیر کلینیک و مطب خلاص کنید و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنید.


افزایش کیفیت هوا در کلینیک

بهترین پالت رنگ برای کلینیک من چیست؟

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *