تمیز نگه داشتن کفپوش و نگهداری از ان + نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب دکتر کلینیک

نگهداری از کفپوش کلینیک

هر زمان که ما در مورد مراقبت از کفپوش کلینیک مقاله‌ای بنویسیم; حتما در مورد الزامات توصیه شده از تولیدکنندگان هم صحبت می‌کنیم. امروزه تمیز کردن کلینیک به صورت خشک انجام می‌شود و دیگر نظافت مرطوب انجام جایی ندارد. بیشتر سطوح کف کلینیک‌ها از وینیل دارای لایه های بسیار مقاوم ( پلی اورتان ) ساخته شده‌اند که از سطح نیز محافظت می‌کند; بطوریکه عمر وینیل استفاده شده را افزایش می‌دهد و نیازی به تعویض و صرف هزینه‌های گزاف ندارد.

بیشتر بخوانید: خدمات شگفت انگیز طراحی سایت دکتر کلینیک

توصیه

برای نظافت روزانه کلینیک یا مطب باید یک پاک کننده میکروفیبر خشک یا مرطوب برای از بین بردن خاک و گرد و غبار استفاده شود. هرگونه لک یا کثیفی را نیز با یک شوینده کف خنثی یا با سطح PH پایین و یک دستمال مرطوب برای نتایج بهتر استفاده کنید. برای لکه‌های سنگین و سخت از الکل یا شوینده قلیایی کم و یک حوله یا دستمال مرطوب استفاده کنید.

برای نظافت دوره‌ای و نگهداری از کفپوش کلینیک دستگاه تمیز با اسکرابر بهترین عملکرد را می‌تواند داشته باشد. توجه داشته باشید همیشه با پیمانکار خود در تماس باشید تا از مناسب بودن هر محصول با کف کلینیک خود اطمیانان پیدا کنید. اگر محصولی که استفاده می‌کنید مناسب کار نباشد می‌تواند به کفپوش کلینیک شما آسیب بزند.

همیشه پیشگیری بهتر از درمان است. از یک حصیر یا هر چیزی برای جلوگیری از ورود آلودگی و گرد و غبار استفاده کنید. در ضمن توجه داشته باشید که خاک و گرد و غبار کمتر به معنی نگهداری و عمر طولانی‌تر کفپوش‌های وینیل است.

نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک را بیشتر بشناسید

مشاوره عمومی برای نگهداری از کفپوش کلینیک

  • کف‌ها را صیقل ندهید; چراکه این کار باعث از بین رفتن پوشش روی کفپوش می‌شود.
  • از محصولات اسیدی، قلیایی بالا، چربی گیر، حلال‌ها، پاک کننده‌های کاشی و سرامیک و محصولات تمیز کننده با مواد شیمیایی استفاده نکنید.
  • لکه‌ها و کثیفی‌ها را فورا تمیز کنید; زیرا ممکن است به کفپوش آسیب برسانند
  • مراقب چرخ‌ها و پایه‌های لاستیکی روی صندلی‌ها باشید، زیرا ممکن است سطح وینیل را خراش دهد.
  • همه صندلی‌ها باید دارای پایه محافظ باشند.
  • وینیل رنگ روشن‌تر باید بیشتر تمیز شود.
  • همیشه از پیمانکار خود دستورالعمل‌های نظافت و نگهداری را بخواهید.

برای دیدن منبع این مقاله کلیک کنید


نرم افزار مدریت مراکز پزشکی دکتر کلینیکنکته مهم: یکی از پر اهمیت ترین نکات در پیشرفت خدمات پزشکی یک جامعه، همگام سازی آن با جامعه مدرن امروزی است. این جامعه میگوید:

((دیگر کاغذ بازی در زندگی انسان جایی ندارد و باید خود را با فناوری های الکترونیکی وفق دهد.))

اگر شما یک پزشک هستید، حتما مطب خود را با نرم افزارهای مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک مجهز کرده و یک بار برای همیشه از شر کاغذهای دردسرساز و مدیریت وقتگیر کلینیک و مطب خلاص کنید و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنید.


بهترین مکان‌ها برای لوگوی کلینیک

طراحی اتاق ریکاوری بیمار محور

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *