بهترین و پیشرفته ترین نرم افزار های پزشکی درمان دکتر

چند نکته برای افزایش حجم بیمار پس از همه‌گیری ویروس کرونا

کرونا ویروس کرونا

اقدامات پزشکی قبل از اوایل سال 2020 ، زمانی که ویروس کرونا مانند آتش سوزی، در بین مردم شروع به گسترش کرد، بیش از آن چیزی بود که تصور می‌شد. قبل از اینکه ما متوجه شویم ، مردم در هرجایی که می‌رفتند، از ماسک استفاده می‌کردند، و از گروه های بزرگ اجتناب می‌کردند.

مقامات بهداشت عمومی به افراد در مورد تجمع در فضاهای کوچک، شلوغ و بدون تهویه هشدار دادند. برای بسیاری از افراد ، این شامل اتاق های انتظار پزشک هم بود.

نتیجه این بود که. بیماران بدلیل  قرار ملاقات خود را با پزشک لغو، و آزمایش‌ها و روش‌های غیر اضطراری را برای جلوگیری از، قرار گرفتن در معرض عفونت ناشی از ویروس جدید کرونا به تعویق انداختند. هدف آنها این بود که صبر کنند، تا واکسینه شوند. تا از ویروس کرونا در امان بمانند.  قبل از اینکه دوباره بیرون بیایند. پزشکان کاهش چشمگیری را در تردد بیماران تجربه کردند.بر اساس گزارشی از انجمن مدیریت گروه پزشکی، به طور متوسط. هنگامی که عفونت‌های ویروس کرونا خبرساز شدند، به طور متوسط 60 درصد حجم بیماران کاهش یافته است.

بازسازی حجم بیماران، و مشارکت مجدد با بیماران در سال 2021 نیاز به یک رویکرد پیشگیرانه، برای افزایش ویزیت و مراقبت دارد. 

در اینجا چند نکته، برای بازسازی حجم بیمار در دوران کرونا برای پزشکان ارائه شده است.

ویروس کرونا، و نکاتی که پزشکان باید رعایت کنند
ویروس کرونا، و نکاتی که پزشکان باید رعایت کنند

1_جلسات سلامت از راه دور را برای شروع بازسازی حجم بیمار ارائه دهید.

بسیاری از شیوه‌ها، با ارائه قرارهای مجازی از طریق جلسات سلامت از راه دور، به این بیماری همه گیر(ویروس کرونا) پاسخ دادند اگر هنوز این گزینه را در دسترس قرار نداده اید ، اکنون زمان مناسبی برای شروع خواهد بود. بیماران می‌توانند، از طریق نرم افزار ویدئو کنفرانس، یا تماس‌های صوتی معمولی با پزشکان ارتباط برقرار کنند.

این گزینه را از طریق ایمیل ، خبرنامه ، وب سایت و کانال‌های اجتماعی و پوسترهای موجود، در قسمت پذیرش به بیماران اطلاع دهید.

ویروس کرونا و کاهش بیماران در مطب ها

2_با بیمارانی که، در طول همه گیری ویروس کرونا قرار ملاقاتشان لغو شده است، تماس بگیرید.

سوابق خود را مرور کنید، و با هر بیمار که در زمان همه گیری ویروس کرونا، که ملاقات خود را با آنها لغو کرده اید، تماس بگیرید.

توضیح دهید، که کلینیک خود را باز میکنید. و مجددا ساعت کاری کامل ارائه می‌دهید. تاکید کنید که در حال تلاش برای یادآوری اهمیت پیگیری معاینات، آزمایشات و کار های لغو شده هستید.

 

3_درمورد اقدامات احتیاطی ایمنی پیشرفته خود، با بیماران ارتباط برقرار کنید.

وظیفه شماست که، پروتکل های ایمنی و بهداشتی را که رعایت می‌کنید برای بیماران خود توضیح دهید. توضیحات شفاف قوانین ، به افرادی که نگران مواجهه با ویروس کرونا هستند ، اطمینان می‌دهد. این همچنین الزام استفاده از ماسک، هنگام مراجعه به مطب را به بیماران یادآوری می‌کند.

شما می‌بایست قبل از ارتباط با بیماران سازماندهی شوید. در بالای لیست باید با بیمارانی تماس بگیرید که، قرار ملاقات آنها به زودی تعیین شده است. سپس ، با بیمارانی که واکسیناسیون ، جسمی و ویزیت های معمول پیگیری را رد کرده اند ، ارتباط برقرار کنید.

بیماران نگران ویروس کرونا خوشحال خواهند شد، از این که بدانند مطب شما استفاده، از ماسک را برای بیماران و کارمندان خود الزامی کرده است . به آنها یادآوری کنید، که پزشکان هنگام معاینه از دستکش، و لوازم ضدعفونی کننده برخوردارند، و تمام نکات ایمنی در مطب شما رعایت می‌شود. بیماران به کوچکترین جزئیات اهمیت می‌دهند. از جمله دیدن پزشکان و پرستارانی که، در فاصله ملاقات دست‌های خود را می‌شویند.

ویروس کرونا و کاهش بیماران در مطب ها

4_به بیماران خود امکان دهید، تا در اسرع وقت و با خیال راحت وقت ملاقات بگیرند.

با توجه به اینکه بیماران در مورد بازگشت مجدد به دنیای بیرون و قرار ملاقات ، احساس امنیت نمی‌کنند.شما نباید  آنهارا با تاخیر های غیر ضروری مظطرب کنید.

یکی از راهکار های پیشنهادی، در دوران قرنطینه بدلیل شیوع کرونا این است که حداقل یک روز در هفته باز بمانید. اگر منابع لازم را دارید ، گزینه‌های ملاقات آخر هفته را به بیماران پیشنهاد دهید.

در صورت موافقت ، به بیماران اجازه دهید با پزشک، یا یک پرستار به جای دکتر قرار ملاقات بگذارند. مطمئن شوید، که این گزینه ها را در وب سایت خود اعلام کنید. آنها را با کانالهای معمول بازاریابی خود ، از وب سایت تا ارسال ایمیل ، آشنا کنید.

برای محافظت از بیماران در برابر ویروس کرونا ، روشهای جدیدی برای انتظار و آنها  ملاقات آنها یا تعامل با کارکنان ارائه دهید. پزشکان باید تعداد بیمارانی را که می توانند، همزمان در منطقه انتظار باشند محدود کنند. فاصله اجتماعی در این مورد می تواند، به پارکینگ نیز برسد. “هنگامی که بیماران به سادگی باید نمونه ادرار را بردارند ، آنها در ماشین خود منتظر می مانند” ، تا زمانی که یکی از اعضای کادر پزشک به بیرون بیاید، تا آن را بازیابی کند.

 

کرونا و کاهش بیماران در کلینیک ها

 

 

هشت نکته برای موفقیت پزشکان


نکته مهم: یکی از پر اهمیت ترین نکات در پیشرفت خدمات پزشکی یک جامعه، همگام سازی آن با جامعه مدرن امروزی است. این جامعه میگوید:

((دیگر کاغذ بازی در زندگی انسان جایی ندارد و باید خود را با فناوری های الکترونیکی وفق دهد.))

اگر شما یک پزشک هستید، حتما مطب خود را با نرم افزارهای مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک مجهز کرده و یک بار برای همیشه از شر کاغذهای دردسرساز و مدیریت وقتگیر کلینیک و مطب خلاص کنید و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *