اعتبار پزشکی چیست و چرا اهمیت دارد؟

اعتبار-پزشکی-چیست-و-چرا-برای-پزشکان-اهم

 

بهترین و پیشرفته ترین نرم افزار های پزشکی درمان دکتر
group of doc

اعتبار-پزشکی-چیست-و-چرا-برای-پزشکان-اهم

اعتبارنامه پزشکی تأیید می‌کند که ; پرستاران و پزشکان به درستی آموزش دیده; و دارای مجوز هستند . و دارای تجربه حرفه‌ای لازم; برای ارائه خدمات مراقبت‌های بهداشتی به بیماران هستند. این یک جنبه مهم در حفظ استانداردهای ایمنی بالا در حرفه پزشکی است .

از دیدگاه مالی; سازمانها معمولاً نمی‌توانند، بازپرداخت خدمات ارائه شده; از نهادهای بیمه از جمله (Medicaid/Medicare) را در صورت فاقد اعتبار پزشکی دریافت کنند .

بدون تأیید اعتبار پزشکی ; کار با راه حل های نرم افزاری; مراقبت‌های بهداشتی بسیار دشوار است . هیچ عمل پزشکی آینده نگر; یا ارائه دهنده مراقبت‌های بهداشتی نمی‌تواند; اعتبار پزشکی را نادیده بگیرد; و انتظار پیشرفت در این صنعت را داشته باشد .

همانطور که نوآوری در حوزه بهداشت; و درمان جواب داد ; “اعتبار پزشکی به طور فزاینده ای اهمیت دارد; زیرا این یک روش است که; به بیماران اجازه می‌دهد; با اطمینان به ارائه دهندگان خدمات درمانی; منتخب خود اعتماد کنند.اعتبار-پزشکی-چیست-و-چرا-برای-پزشکان-اهم

از آنجا که اعتباربخشی پزشکی فرآیندی است که; به ما اجازه می‌دهد. پزشکان و پرستاران آموزش و تجربه مناسب، برای تمرین هنرهای درمانی را داشته باشیم.  سازمان های مراقبت‌های بهداشتی وظیفه دارند که; از اعتبارنامه پزشکی درک خوبی داشته باشند .

قلم نوری نرم افزار پزشکی درمان دکتر
ابوعلی سینا

فرایند تأیید; صلاحیت پزشکی از 1000 سال قبل از میلاد مسیح آغاز شد. هنگامی که فرقه زرتشت دستور داد که، پزشکان سه بدعت گذار را درمان کنند. به گفته زرتشت ، اگر هر سه نفر زنده می ماندند. پزشک واجد شرایط برای درمان بیماران تا پایان دوران حرفه ای خود بود. ما از روشی که برای پزشکان معتبر در ایران باستان استفاده می‌شد ; بهره برده‌ایم ; اما نظریه زیرین یکسان است: اطمینان از اینکه متخصصان پزشکی واجد شرایط برای درمان بیماران هستند.

برای کمک به شما، در پرداختن به این موضوع با همکاران خود ، در اینجا پنج دلیل وجود دارد، که چرا باید، دارای اعتبار پزشکی باشید. و چرا اینقدر اعتبار پزشکی مهم است.

بهترین و پیشرفته ترین نرم افزار های پزشکی درمان دکتر
مهم بودن اعتبار پزشکی

اعتماد به نفس را در بیماران ایجاد می‌کند.

وضعیت روحی و روانی بیماران، نقش زیادی در روند بهبودی ایفا می‌کند. بیمارانی که به پزشکان خود اعتماد دارند می توانند; با رعایت دستورات پزشک  از ایجاد تغییر در رژیم غذایی; و ورزش گرفته، تا آزمایش داروی جدید یا تحت عمل جراحی، احساس بهتری داشته باشند. البته ، بیمارانی که به پزشکان خود اطمینان دارند. احتمال بیشتری دارد، که با شما همکاری وتعامل کنند، و به دنبال یک پزشک متخصص دیگر نباشند.

اعتبار-پزشکی-چیست-و-چرا-برای-پزشکان-اهم

به همین ترتیب ، داشتن پرستاران و پزشکان دارای اعتبار کامل پزشکی، باعث می شود، کلینیک شما برای سایر کارکنان جذابتر باشد. از جمله پزشکان جدید ، PA ها ، LVN ها ، RN ها و پزشکان پرستار، و همچنین کارکنان پشتیبانی. آنها می خواهند، از حیثیتی برخوردار شوند. که بدانند همکاران همه آموزش دیده و جدیدترین در صنعت پزشکی هستند. شما با برجسته کردن توانایی های برجسته فعلی تیم خود ، برتری آینده را تشویق می کنید.

حرفه‌ای بودن شما را ایجاد می‌کند.

این به نفع شماست که، حرفه‌ای بودن خود را، در محیط مراقبت‌های بهداشتی و با مستندات غیرقابل انکار نشان دهید. صرف وقت، برای تکمیل مدارک مورد نیاز برای نشان دادن مدارک تحصیلی شما هزینه کمی است که می‌توانید بیماران را از حسن نیت خوداگاه  کنید.

اعتبار-پزشکی-چیست-و-چرا-برای-پزشکان-اهم

نوآوری در مراقبت‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: “از طریق یک فرایند استاندارد شامل جمع آوری داده‌ها ; تأیید منبع اولیه و بررسی کمیته توسط برنامه‌های بهداشتی ; بیمارستان‌ها و سایر آژانس‌های مراقبت‌های بهداشتی  بیماران از شایستگی و تجربه متخصص مراقبت‌های بهداشتی خود مطمئن می‌شوند.”

در گذشته ; متخصصان پزشکی ممکن است. در پروسه اعتبارسنجی کوتاهی کرده باشند  زیرا تمام اسناد و مدارکی که باید انجام دهند وجود دارد. اما روشهای مدرن اجازه می دهد، تا بسیاری از این اطلاعات به صورت آنلاین مورد بررسی قرار گیرد. بررسی کنید که، تیم شما می تواند; از اعتبار سنجی الکترونیکی برای هر نهادی که می‌خواهد وضعیت شما را بررسی کند. استفاده کند، به عنوان مثال; قبل از شروع قرارداد با سازمان دیگر یا قبل از اینکه هر بیمارستانی بتواند; به شما اجازه دهد که وابسته شوید.

خطاهای پزشکی را کاهش می‌دهد.

هنگامی که متخصصان مراقبت های بهداشتی مدارک پزشکی مناسب را دریافت می کنند ، این امر به حمایت از ایمنی و امنیت کل صنعت کمک می کند.

با توجه به اشتباهات پزشکی در آمریکا مرگ  98،000 نفر گزارش شده است. ( براساس گزارش نوآوری در حوضه بهداشت و درمان ) ، اهمیت اعتبار پزشکی شما زمانی واضح تر می‌شود که; بیماران حق دارند که اطمینان داشته باشند ارائه دهندگان خدمات درمانی خود می‌دانند که چه کار می‌کنند، و به روشی ایمن و تأیید .شده کار می‌کنند

بهترین و پیشرفته ترین نرم افزار های پزشکی درمان دکتر
خطاهای پزشکی عامل اصلی بی اعتباری پزشکان

تضمین می‌کند که شما دارای سطح کارکنان مناسب هستید.

اگر برای حفظ سطح پرسنل مورد نیاز، برای خدمت به جامعه محلی خود با مشکل روبرو بوده‌اید ، اعتبار پزشکی یکی از جنبه‌های مهم تکمیل تیم شما است.

داوطلبان جدید کادر پزشکی که از یک شرکت مشاغل کاری (که به آنها در تأیید اعتبار کمک می‌کند) نمی‌آیند ، باید هر چه زودتر با مدرک پزشکی شروع کنند. تکمیل آن ممکن است چهار ماه طول بکشد. برای کمک به هموار کردن راه ، منابعی مانند بسته اعتبارسنجی ایجاد کنید، تا به همه استخدام کنندگان جدید داده شود. از طریق فرایند درخواست از آنها پشتیبانی می‌کند.

توصیه می‌شود، بخش منابع انسانی شما وضعیت مدارک پزشکی همه داوطلبان را ردیابی کرده و موانعی را که می‌تواند، در استخدام نیروهای جدید به تأخیر بیندازد ، شناسایی کند.

اطمینان حاصل کنید که مدارک پزشکی عملکرد شما را کند نمی‌کند.

اعتبار پزشکی
اعتبار پزشکی

اگر مدتی است که موضوع اعتبار سنجی پزشکی را مطرح کرده‌اید، یا آن را در میان کارکنان سازمان پزشکی خود مطرح کرده‌اید. به این فکر کنید که، درمورد سایر موضوعات مهم مراقبت‌های بهداشتی که از فکر کردن به آنها غفلت می‌کنید.

با توجه به مشغله شما و کارکنان خود، اطلاع از رویدادهای جاری و جدیدترین شیوه‌های صنعت پزشکی هدفی است، که ممکن است در دیدار با آن مشکل داشته باشید. جای نگرانی نیست. ما شما را تحت پوشش مداوم موضوعات صنعت مراقبت‌های بهداشتی قرار می‌دهیم که، مستقیماً بر شما و تیم شما تأثیر می‌گذارد. 

برای دیدن منبع کلیک کنید

چگونه پزشک بد را از پزشک خوب تشخیص دهیم ؟

چند نکته برای افزایش حجم بیمار پس از همه‌گیری ویروس کرونا


نکته مهم: یکی از پر اهمیت ترین نکات در پیشرفت خدمات پزشکی یک جامعه، همگام سازی آن با جامعه مدرن امروزی است. این جامعه میگوید:

((دیگر کاغذ بازی در زندگی انسان جایی ندارد و باید خود را با فناوری های الکترونیکی وفق دهد.))

اگر شما یک پزشک هستید، حتما مطب خود را با نرم افزارهای مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک مجهز کرده و یک بار برای همیشه از شر کاغذهای دردسرساز و مدیریت وقتگیر کلینیک و مطب خلاص کنید و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنید.

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *