بهترین مکان ها برای لگو کلینیک + نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک

بهترین مکان ها برای لوگوی کلینیک

شاید شما هم برای کلینیک خود یک لوگوی قدرتمند و زیبا طراحی کرده‌باشید; اما تا حال به این فکر کرده‌اید که بهترین مکان ها برای لوگوی کلینیک شما کجاست؟

لوگوی شما در اولین سطح هویت و ارزش شما را تعیین می‌کند. بنابراین جایی که لوگوی خودتان را قرار می‌دهید، می‌تواند به اندازه خود لوگو با اهمیت باشد.

‌نمای بیرونی ساختمان و لگو کلینیک

نمای بیرونی کلینیک شما اولین چیزی است که یک بیمار از شما می‌بیند. پس حتما این قسمت باید به لوگو شما اختصاص پیدا کند. در این صورت نه تنها هرکسی به راحتی کلینیک شما را می‌تواند پیدا کند بلکه به عنوان یک نماد از کلینیک شما در ذهنش به ثبت می‌رسد.

بیماران و هر مشتری دیگری این انتظار را نیز دارد که کلینیک شما از دور قابل مشاهده باشد. بنابراین استفاده از لوگو و رنگ مناسب در نمای بیرونی برای جلب توجه بسیار ضروری است.

این نکته را فراموش نکنید که نمای ساختمان شما یک منطقه وسیع است. سعی کنید که مکانی از این نما را انتخاب کنید که بیشترین دید را داشته باشد. برای این کار می‌توانید از دیگر ساکنان آن منطقه و با چرخیدن دور ساختمان خود این مکان را پیدا کنید.

نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک را بیشتر بشناسید

برخی از مکان های خوب برای قرار دادن لوگو ها در نمای بیرونی:

  • نزدیک به پشت‌بام ساختمان کلینیک
  • ورودی‌های اصلی
  • احداث تابلو یا بنر در مکان مناسب
  • روی شیشه ها از نمای شما شیشه‌ای است

علائم ورود

علائم ورودی و لگو کلینیک + نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک

علائم ورودی یک ابزار عالی برای مشخص کردن مسیر کلینیک شماست. اگر ورودی شما به سختی پیدا می‌شوند، این علائم به راحتی بیماران و مشتریان شما را به کلینیک شما هدایت می‌کند

درب های ورودی

این مورد به بیماران برای تشخیص منطقه شما کمک می‌کند. در واقع مشخص می‌کنید کدام ورودی به درمانگاه شما می‌رسد. این مورد برای درمانگاه‌هایی که در مجتمع‌های اداری یا امکانات مشترک تاسیس شده‌اند اهمیت فراوانی دارد.

درج لگو کلینیک روی ماشین

این نکته کمی تقلب به حساب می‌آید; زیرا از نظر فنی بخشی از کلینیک شما نیست. شما می‌توانید لوگوی خود را روی ماشین های کلینیک بزنید. این روش یکی از بهترین روش‌ها برای گسترش آگاهی بیماران و مشتریان از نام و لوگوی برند شماست. در واقع هنگامی که شما روزانه کار می‌کنید; این لوگوی متحرک برای شما تبلیغات گسترده‌ای انجام می‌دهد.

طراحی داخلی کلینیک

به محض این که بیمار از درب ورودی وارد کلینیک شما می‌شوند، بلافاصله باید لوگوی شما را ببینند. در نزدیکی ورودی کلینیکتان مکانی را پیدا کنید که با کمترین موانع، فورا در چشم باشد. این مکانی عالی برای قرار دادن لوگوی شماست. لوگو یک راه عالی برای خوشامدگویی به محض ورود بیمار به ساختمان است. در ضمن نور پس‌زمینه برای برجسته‌سازی را حتما در نظر بگیرید.

لگو کلینیک در سقف مکانی مناسب + نرم افزار مدیریت کلینیک و مطب دکتر کلینیک

روی میز پذیرش

یکی از مکان های عالی برای قرار دادن لوگو روی میز پذیرش یا در نزدیکی آن است. این مکان اولین چیزی است که برای گسترش برند و لوگوی خود باید در نظر بگیرید. همچنین این مکان روی مشتریان تاثیرگذار است; فضایی بسیار کمتری نسبت به دیوار اشغال می‌کند اما به همان اندازه مورد توجه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: خدمات شگفت انگیز طراحی سایت دکتر کلینیک

کف‌پوش و فرش با طرح لگو کلینیک

اگر به دنبال راهی منحصر به فرد برای نمایش لوگوی خود هستید، پاسخ شما ممکن است دقیقا زیر پای شما باشد. مردم معمولا عادت دارند که به زمین نگاه کنند. بخصوص زمانی که با تلفن های خود کار می‌کنند، دید چشمشان به زمین نیز جلب می‌شود.

در این روش شما می‌توانید ابتکار عمل های فراوانی انجام دهید. مانند چاپ لوگو روی فرش یا پیاده کردن طرح آن روی کاشی و …

سقف

لگو کلینیک در دیوار و مکان های مناسب + نرم افزار مدیریت جامع مراکز پزشکی دکتر کلینیک

یک قاعده وجود دارد که می‌گوید لوگوی خود را در جایی بزنیم که در سطح چشم قرار داشته باشد. شاید تعجب کنید که بگوییم لوگوی خود را روی سقف بزنید، چراکه خلاف این قاعده بنظر می‌رسد. درست است، این کار خلاف قاعده ذکر شده است اما نه تا زمانی که شما دندانپزشک باشید. هنگامی که بیماران شما برای معاینه دندان خود روی صندلی شما می‌نشیند کاملا دیدشان به سمت سقف است. شما می‌توانید از این موضوع به عنوان یک برتری استفاده کنید چراکه بسیاری از رقبای شما از این تکنیک  بی‌خبرند.

درج لگو کلینیک روی وسائل

تعداد زیادی از وسائل کوچک و جزئی وجود دارد که میتوانید از آن ها برای لوگوی کلینیک خود استفاده کنید. از لوازم تحریر گرفته تا لباس فرم، قرار دادن لوگو خود روی چند مورد این چنینی ضرری ندارد.

در حالت ایده‌آل، با این موارد کوچک می‌توانید لوگو و برند کلینیکتان را در خارج از کلینیک کسترش دهید. مواردی مانند: نامه، خودکار، و چیزهایی که بیماران و مشتریان می‌توانند با خود به خارج از ساختمان ببرند.

چند مورد مفید برای لوگو کلینیک

  • لباس فرم
  • علائم و بنرها
  • پوشاک تبلیغاتی، خودکار، آهنربا، لیوان
  • پاکت‌نامه‌ها

برای دیدن منبع این مقاله کلیک کنید


نرم افزار مدریت مراکز پزشکی دکتر کلینیکنکته مهم: یکی از پر اهمیت ترین نکات در پیشرفت خدمات پزشکی یک جامعه، همگام سازی آن با جامعه مدرن امروزی است. این جامعه میگوید:

((دیگر کاغذ بازی در زندگی انسان جایی ندارد و باید خود را با فناوری های الکترونیکی وفق دهد.))

اگر شما یک پزشک هستید، حتما مطب خود را با نرم افزارهای مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک مجهز کرده و یک بار برای همیشه از شر کاغذهای دردسرساز و مدیریت وقتگیر کلینیک و مطب خلاص کنید و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنید.


فضای سبز در کلینیک

چرا کلینیک من بیمار ندارد؟

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *