چگونه ایران بهترین جراحان بینی را دارد؟ - نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک

چگونه ایران توانست پایتخت جراحی زیبایی بینی در جهان شود؟

جراحی زیبایی بینی که معمولا عمل بینی نامیده میشود، برای جمعیتی که به شدت تحت تاثیر رسانه های غربی و آرمان های زیبایی قرار دارد که سعی در تقلید از ان دارد، یک انتخاب عالی به نظر میرسد.

امروزه جراحان ایرانی بیش از 200000 عمل بینی در سال انجام می دهند. عددی که چهار برابر نرخ در ایالات متحده آمریکا است.

وسواس برخی ایرانیان در مورد زیبایی بینی

همه چیز از تقاضای زیاد برای جراحی زیبایی بینی در ایران که منجر به برخی نتایج غیرقابل بحث شده است شروع شد. با قدم زدن در خیابان‌های تهران، تقریبا همیشه می‌توان خانم و آقایانی را دید که روی بینی خود چسب زده‌اند.

همچنین جراحی بینی برای برخی از زنان و حتی مردان ایرانی به یک آداب و رسوم تبدیل شده است. تا حدی که برخی از نوجوانان به محض رسیدن به سن قانونی تصمیم میگیرند زیر تیغ جراحی بروند.

یکی از دلایل مشهور بودن جراحان ایرانی رضایت داشتن کامل تقریبا هر بیمار جراحی بینی بوده است. این مهارت متخصصان ایرانی از انجا ناشی میشود که جراحان ایرانی روزانه پنج عمل جراحی بینی انجام میدهند و تجربه خود را در این منطقه بیشتر می کنند.

انها با دانستن اینکه هیچ دو بینی کاملا یکسان نیستند، یادگرفتند متناسب با نیاز های هر بیمار از تکنیک های خاص خودشان استفاده کنند.

نرم افزار گوش و حلق و بینی دکتر کلینیک

علاوه برا این، در اوایل دهه 2000 ایران عنوان “سرمایه بینی در جهانگ را به خود اختصاص داد. این عنوان گمانه زنی های زیادی راجع به منطق این روند به وجود آورد و این ویژگی به عنوان یکی از ویژگیهای شناخته شده ایران بشمار میرود.

شرایط عمل بینی در ایران بیماران خاج از کشور را فریب می‌دهد

همانطور که انتظار می‌رود، عملکرد برجسته جراحان ایرانی با هزینه پایین عمل بینی ایران در مقیاس جهانی کاملا مشهور است. مردم در ان سوی مرزهای ایران برای جراحی بینی در ایران رفت و آمد میکنند.

نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک را بیشتر بشناسید

هنگام بررسی اینکه چرا ایران به قطب جراحی زیبایی بینی تبدیل شده است، عوامل مختلفی نقش آفرینی می‌کنند مانند:

1- هزینه جراحی زیبایی بینی در ایران

اولین و مهمترین دلیل این است که ایران کشور مقصد ارزانی است. از سال 2019، متوسط هزینه جراحی بینی در ایران علاوه بر هزینه های اضافه شده چیزی حدود 2500 تا 4000 دلار بسته به نوع جراحی است.

گرچه قیمت پایین جراحی بینی در ایران به هیچ وجه نشان دهنده کیفیت پایین بهداشت و درمان در این کشور نیست. بلکه به دلیل افت شدید ریال در برابر دلار و سایر ارز های خارجی ایران به یک مقصد فوق‌العاده ارزان برای گردشگران تبدیل کرده است.

2- خدمات بهداشتی و درمانی عالی در ایرانامار رشد بیماران جراحی در ایران - نرم افزار مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک

جراحی بینی در ایران نه تنها به طور استثنایی مقرون به صرفه است بلکه از نظر کیفیت با برخی از پیشرفته ترین کشورهای جهان هم تراز و حتی بالاتر است. جراحان ایران به خود گذشتگی تخصص و تجربه گشترده معروف هستند.

آنها با بینی از قومیت‌های مختلف آشنا هستند و بدین ترتیب تمام تلاش خود را می‌کنند تا انتظارات هر بیمار را برآورده کنند. جراحان گوش و حلق و بینی در ایران گواهینامه و مدرک خود را از برجسته ترین دانشگاه های ایران، اروپا، و آمریکا اخذ کرده اند.

بعلاوه، مراکز پزشکی ایجاد شده توسط این متخصصان از همان استانداردهایی که در کشورهای پیشگام دیده پیروی میکنند.

در نتیجه هزینه مقرون به صرفه جراحی زیبایی بینی به هیچ وجه در میزان رضایت بیماران خدشه ای وارد نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: خدمات شگفت انگیز طراحی سایت دکتر کلینیک

3- نقض انکارناپذیر تسهیل گران گردشگری پزشکی

جهانگردی پزشکی اصطلاحی است که به دلایل زیبایی یا پزشکی به یک کشور دیگر برای جستجوی درمان یا عمل جراحی گفته میشود.

سفر به خارج از کشور برای انجام یک عمل جراحی پیچیده مانند عمل بینی سهم خطرات خود را داد.

اما شرکت‌های گردشگری پزشکی در ایران با ارائه خدمات بسیاری به بیماران بین المللی به ساده سازی روند کمک میکنند. برخی از این خدمات شامل موارد زیر است:

  • مشاوره پزشکی قبل از عمل
  • برنامه ریزی سفر
  • ترتیب ویزا
  • محل اقامت
  • دستیار بهداشت
  • مرجم 24/7
  • بیمه

آینده جراحی زیبایی بینی در ایران

عمل جراحی بینی در ایران در دهه گذشته رشد سریعی داشته است. اگرچه درصد بالایی تقاضا جراحان ایرانی را دارند اما تقداد بیماران مرزی با سرعت بالایی درحال افزایش است.

ایران فقط در چهار ماه 20 درصد رشد در تعداد بیماران داشته‌است که بیش از امار سال گذشته است.

علاوه بر این، رقابت بین جراحان ایرانی باعص پیشرفت هم در تکنیک ها و هم در تجهیزات مورد استفاده انها شده است. برای ارائه نتایج رضایت  بخش برای خر بیمار از تنوع مختلف هر جراح بینی ایرانی روضهای جراحی منحصر به فردی را ایجاد کرده است.

نکته قابل توجه این است که جراحان ایرانی از نظر زیبایی و نیازهای پزشکی به بیماران خود اهمیت می‌دهند. این طرز فکر نوعی جراحی بینی را ابدا می‌کند که با سایر ویژگی‌های صورت هر فرد هماهنگی دارد.

برای دیدن منبع این مقاله کلیک کنید


نرم افزار مدریت مراکز پزشکی دکتر کلینیکنکته مهم: یکی از پر اهمیت ترین نکات در پیشرفت خدمات پزشکی یک جامعه، همگام سازی آن با جامعه مدرن امروزی است. این جامعه میگوید:

((دیگر کاغذ بازی در زندگی انسان جایی ندارد و باید خود را با فناوری های الکترونیکی وفق دهد.))

اگر شما یک پزشک هستید، حتما مطب خود را با نرم افزارهای مدیریت مراکز پزشکی دکتر کلینیک مجهز کرده و یک بار برای همیشه از شر کاغذهای دردسرساز و مدیریت وقتگیر کلینیک و مطب خلاص کنید و پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کنید.


چیت میل اصولی در رژیم

چگونه معماری کلینیک با مراقبت های بهداشتی خوب ارتباط دارد؟

اشتراک گذاری این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *